wtorek, 9 października 2012

Muzyka zespołu Swiss Lips

Witam Was bardzo serdecznie!
Widzę, że poprzedni post dotyczący płyty Jessie Warre "Devotion" spotkał się ze stosunkowo sporym (jak na ten blog) odzewem. Mam nadzieję, że kolejny artysta, którego pragnę przedstawić poniżej, również Was zaintryguje.
Długo się zastanawiałam, na jakim twórcy się skupić. Padło na zespół Swiss Lips, zdobywający w Internecie coraz większą popularność. Wbrew pozorom, ta pięcioosobowa grupa nie pochodzi ze Szwecji, a z Wielkiej Brytanii, dokładniej z Manchesteru. Ich twórczość jest klasyfikowana jako dance-electro-pop. Członkowie grupy otwarcie mówią o tym, że w ich muzyce wyraźnie dopatrzeć się można charakterystycznych wpyłwów sceny muzycznej ich rodzinnego miasta. Posłuchajcie utworu "Danz":



Niezwykle energiczne, czyż nie? Jeśli komukolwiek z Was przypadł do gustu, mam dobrą wiadomość - pod koniec ubiegłego roku grupa Swiss Lips podpisała porozumienie z Epic Sony, co oznacza, że niebawem możemy spodziewać się ich debiutanckiego albumu.





Co sądzicie o Swiss Lips? Czy Waszym zdaniem mają szansę odnieść spektakularny sukces? Czekam na odpowiedzi w komentarzach!
Pozdrawiam i życzę wspaniałego dnia,
Natalia

Edit: Z nieznanych mi przyczyn filmy z YouTube nie wyświetlają się poprawnie, tak więc należy klikać w podane linki.

1 komentarz:

  1. Dziękuję, bardzo mi miło! :) Chętnie zajrzę do Ciebie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń