środa, 4 lipca 2012

Pierwszy post... Oby nie ostatni!

Witam bardzo serdecznie ewentualnych czytelników.

Za oknem burza, słychać grzmoty i mocne uderzenia kropli deszczu o parapet. W mojej głowie setki myśli i wizji dotyczących tego bloga. Ile to już razy próbowałam swoich sił jako blogerka... Jednak nie udało mi się osiągnąć nic znaczącego. Mam nadzieję, że tym razem będzie inaczej. Postaram się tu pisać o tym, co mnie najbardziej fascynuje - literaturze, muzyce, fotografii, modzie z domieszką starań kulinarnych. Mam nadzieję, że z biegiem czasu mój blog nieco się rozwinie i stanie się swego rodzaju inspiracją dla Was.
Wkrótce postaram się opublikować pierwszy artykuł  - jego tematyka pozostanie niespodzianką :) Już nie mogę się doczekać!
Pozdrawiam gorąco. Mam nadzieję, że mnie nie zawiedziecie.
N.

Źródło: http://weheartit.com/entry/12402212

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz